نوآوری های امنیتی

فقط شرکت Hewlett Packard Enterprise سرورهای استاندارد صنعت را با سیستم عامل اصلی متصل شده مستقیم به سیلیکون ارائه می دهد. با شروع ریشه اعتماد سیلیکون ، حفاظت از امنیت در چرخه عمر سرور ایجاد می شود.

ویژگی های جدید شامل قفل پیکربندی سرور است که حمل و نقل امن را قفل می کند و پیکربندی سخت افزار سرور را قفل می کند ، داشبورد امنیتی iLO به شناسایی و برطرف کردن آسیب پذیری های امنیتی احتمالی کمک می کند.

با تأیید صحت Runtime Firmware ، سیستم عامل سرور هر 24 ساعت یک بار بررسی می شود تا اعتبار و اعتبار سیستم عامل اصلی سیستم را بررسی کند. بازیابی ایمن به سرور سیستم اجازه می دهد تا بعد از تشخیص کد به خطر بیافتد ، به تنظیمات آخرین وضعیت خوب یا کارخانه شناخته شده برگردد.

گزینه های امنیتی اضافی با ماژول Platform Platform (TPM) برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سرور و ذخیره ایمن مصنوعات مورد استفاده برای تأیید اعتبار سیستم عامل های سرور در حالی که کیت Intrusion Detection هنگام حذف هود سرور گزارش می شود ، وجود دارد.

عملکرد کلاس جهانی با افزایش تراکم محاسبه شده

ProLiant DL380 اکنون از چگالی GPU به طور قابل ملاحظه ای برخوردار است و پشتیبانی از 5 تا 7 شتاب دهنده / پهنای باند تمام قد ، نیمه طول ، تک عرض را گسترش می دهد. یا حداکثر 6 در یک پیکربندی متعادل با گسترش PCIe اضافی از طریق آسانسور سوم.

با استفاده از محبوب ترین سرور rackmount 2U HPE ، نصب رک های عمق استاندارد ، مشتریان می توانند با مجموعه گسترده ای از گزینه های Accelerator ، یکی از متراکم ترین سیستم عامل های Accelerator / GPU را به دست آورند و این امکان را فراهم می کند تا کارایی متنوع و گسترده ای در ابر داشته باشد و بهینه سازی هوش مصنوعی و تجربیات یادگیری عمیق را بدست آورد.

NVIDIA T4 GPU که از ProLiant DL380 پشتیبانی می شود ، برای یادگیری عمیق ، فراخوانی ، یادگیری ماشین ، HPC ، Rendering ، VDI ، ایستگاه های کاری مجازی و ترکیب آنها برای بارهای کاری مختلط - حداکثر استفاده از منابع مرکز داده و کاهش TCO ایده آل است.

 

خدمات پیشرو صنعت و سهولت استقرار

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 با مجموعه کاملی از خدمات فناوری HPE ارائه شده است ، اعتماد به نفس ، کاهش ریسک و کمک به مشتریان را در تحقق چابکی و ثبات به شما ارائه می دهد.

خدمات HPE Pointnext تمام مراحل سفر IT را ساده می کند. متخصصان خدمات مشاوره و تحول چالش های مشتری را درک می کنند و یک راه حل بهینه طراحی می کنند. خدمات حرفه ای استقرار سریع راه حل ها را امکان پذیر می کند و خدمات عملیاتی پشتیبانی مداوم را ارائه می دهند.

مجموعه ای از ابزارهای جاسازی شده و قابل بارگیری برای مدیریت چرخه چرخه سرور از جمله رابط سیستم عامل توسعه یافته یکپارچه (UEFI) ، تهیه هوشمند در دسترس است. HPE iLO 5 برای نظارت و مدیریت؛ تقویت کننده HPE iLO ، مدیر به روزرسانی هوشمند (SUM) و Service Pack برای ProLiant (SPP).

راه حل های سرمایه گذاری فناوری اطلاعات Hewlett Packard Enterprise برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک تجارت دیجیتال با اقتصاد فناوری اطلاعات که به اهداف تجاری شما همسو است.

 

منابع : 

http://socialmediainuk.com/story4471640/سرور-dl380-g10
http://opensocialfactory.com/story3608326/قیمت-سرور-proliant-dl380-gen10
http://bookmark-template.com/story5892706/قیمت-سرور-dl380-g10
http://bookmark-dofollow.com/story5882107/قیمت-سرور-جی-10
http://gorillasocialwork.com/story4761427/سرور-dl380-g10
http://socialnetworkadsinfo.com/story4631857/سرور-dl380-g10
http://bookmarkloves.com/story4674656/اچ-پی-پرولینت-سرور-دی-ال-380-جی-10
http://bookmarkport.com/story4615200/سرور-جی-10
http://bookmarketmaven.com/story5888814/سرور-جی-10
http://altbookmark.com/story6663039/قیمت-سرور-جی-10